Alla inlägg den 22 november 2010

Av patie - 22 november 2010 15:11

Min mamma har tatuerat sig.....igen!

idag på skolan så tittade vi (jag och några andra svenska b:are) på shakespeare in love. Den var bra!

jaja nu ska jag gå!

xoxo Patie

Av patie - 22 november 2010 09:13

Hej på er alla!   

Jag hoppas att ni har det bra, för det har jag....om man räknar bort smärtan i benet, och tanken på att jag måste slösa bort en massa pengar på julklappar så är allt bra. Men fy va jag känner mig konstig. Jag menar, folk tycker att det är roligt att köpa julklappar och ge bort saker. Men inte jag. Eller jo jag tycker ju om att ge bort saker men inte att köpa och bli av med en massa pengar! Ja jag vet, jag är snåååååål!!!!

Varför kan ingen köpa julklappar till vänner och familjen och sen ge till mig som jag sen kan ge bort. Haha det vore ju toppen   

Jaja, vad händer nu kanske ni undrar...Jo det ska jag berätta för dig...eller er...Jag ska nu ha svenska B och vi ska se på Shakespeare in love.


xoxo Patie

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hjälp, vad ska jag skriva om? //Patie
 Dans
 Smink
 Teater
 Kompisar
 Mitt liv
 Lite allt möjligt

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards