Alla inlägg under november 2010

Av patie - 30 november 2010 16:49

har varit bra. Vi gjorde ungefär samma sak som igår. Men allt känndes mer naturligt nu. Man komme dit, säger hel till alla, byter kläder, och går ut och äger stället ;) Haha inte äger men nästan!

Idag kom en lärare på besök för att se hur jag hade det, om jag trivdes och så vidare! Det var roligt.


xoxo Patie

Av patie - 28 november 2010 21:59

  • Kom natt.
    Kom Romeo.
    Kom, du nattens dag;
    För du ska ligga här på nattens vingar
    Och skimra vitare än nysnö på en korprygg.
    Kom, ljuva natt, svartögda kärleksnatt.
    Ge mig min Romeo. Och när jag dör,
    Ta honom och skär ut honom i små stjärnor
    Så gör han himlens ansikte så fint
    Så alla blir förälskade i natten
    Och glömmer bort att dyrka solens glans.

     

     

    • Döden är en skuld som ingen kan betala mer än en gång.
    • Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva.
    • Gud har givit dej ett ansikte och du själv skapar dig ett annat.
      • Den som dör betalar alla sina skulder.
    • Du må vara så kysk som is, så ren som snö - du skall ändå icke undgå förtal.

Av patie - 28 november 2010 15:00

Hej, nu sitter jag här i mitt rum och ser på THe Hills, dricker lite mjölk och äter en pepparkaka.

Snart ska jag gå på Konsum och köpa mjölk. Vet ni vaaaaaa, jag har ingen skola på två veckor!!! :( Jag ska ha praktik, det är ju roligt. Jag ska vara på Cafe station i Umeå. men jag kommer sakna skolan! Hehe visst, jag ska vara borta från skolan i två veckor. Men Midgård är en skola man kommer sakna om man gått där i tre år.

jaja, nu ska jag fokusera på vad som händer i the hills.

xoxo Patie

Av patie - 28 november 2010 11:31

Varför skriver jag en blogg om det inte är någon som kommenterar?

Det är ju meningslöst.

suck!

Av patie - 28 november 2010 11:27

     

Av patie - 28 november 2010 10:56

Hej, igår hade jag och mina kompisar ostbricka. Jag skulle ta kort men det visade sig att jag filmade!

Av patie - 27 november 2010 17:16

Hej, tänk så mycket lite smink kan göra   


Här är jag utan smink

        

Och här under har jag gjort en makeover ;)

    

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hjälp, vad ska jag skriva om? //Patie
 Dans
 Smink
 Teater
 Kompisar
 Mitt liv
 Lite allt möjligt

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards