Alla inlägg den 2 november 2010

Av patie - 2 november 2010 16:50

Hej du!

Hur har du det? Jag hoppas att du har det bra! Själv är det inte så bra, mitt knä gör fortfarande ont. Men annars är allt på topp här i Holmsund!

Jag och mina kompisar ska ha maskerad nu på lördag, det ska bli roligt. Men det är bara det att jag vet inte vad jag ska "vara" om man säger så. Jag vet lixom inte vad jag ska hitta på. Antingen så har jag inte de rätta kläderna eller så är det sminket som fattas. Jaja, det löser sig, det gör det nästan alltid ;)

I skolan går allt bra, hehe jag tar upp skolan under ett lov, hur normalt är det på en skala 1 till 10? Bra fråga. I skolan är allt bra, bara några månader kvar till studenten!! Känns bra. Men jag är ändå lite orolig, vad ska man göra sen? Flytta, plugga vidare, resa? Ja, det finns många alternativ. Vet du vad du ska göra då du har tagit studenten? Om du vet vad du ska göra efter studenten så är jag avundsjuk på dig. Det blir som mycket lättare att leva då, om du förstår vad jag menar. Nu ska jag börja avsluta, men du får ha det så bra! Vi ses och höres!


P.s allt snack om studenten påminner mig om Jessicas tal ut Eclips, jag känner att det blir ett bra avslut på detta "brev"

ds


"When we were five, they asked us what we wanted to be when we grew up. Our answers were things like astronaut, president, or in my case, princess.
When we were ten they asked again and we answered: rock star, cowboy, or in my case, gold medalist.
But now that we’ve grown up they want a serious answer. Well, how about this: who the hell knows?!
This isn’t the time to make hard and fast decisions, it’s the time to make mistakes. Take the wrong train and get stuck somewhere chill. Fall in love - a lot. Major in philosophy - ‘cause there’s no way to make a career out of that. Change your mind. Then change it again, because nothing is permanent.
So make as many mistakes as you can. That way, someday, when they ask again what we want to be… we won’t have to guess. We’ll know"


xoxo Patie

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hjälp, vad ska jag skriva om? //Patie
 Dans
 Smink
 Teater
 Kompisar
 Mitt liv
 Lite allt möjligt

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards