Alla inlägg den 19 november 2010

Av patie - 19 november 2010 12:53

Här sitter jag och skriver. Jag sitter här och skriver. Jag skriver och sitter här. Skriver och sitter på en stol.

Här sitter jag och funderar. Funderar och sitter. Sitter och funderar på vad jag ska göra. Funderar då jag sitter.

Här sitter jag och skriver. Jag skriver om att jag sitter och funderar.

Här sitter jag.

Av patie - 19 november 2010 12:37

Hej, nu sitter jag i skolan och är med mina vänner, Ernesta och Frida! Så söta och snälla!!!!

Vi sitter och chillar i fiket. Innan så har vi dansar, gått runt i skolan och tagit kort. Det är extra roligt att vara i skolan idag för det är en stilbytar dag! haha, har ni aldrig hört talas om det förr? Då ska man byta stil. Man ska inte komma som man brukar. Jag burkar INTE gå runt som fjortis. Men just idag gör jag det hehe. Känns sååååå konstigt. Oj oj oj.

Jaja, jag tror att det var allt jag hade att säga.

Snart ska vi ha datakunskap, efter det så har jag kör.

Sen är dagen slut!

xoxo patie

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hjälp, vad ska jag skriva om? //Patie
 Dans
 Smink
 Teater
 Kompisar
 Mitt liv
 Lite allt möjligt

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards