Alla inlägg den 18 november 2010

Av patie - 18 november 2010 18:59

Hej på er!

Här kommer en bild på mig!

xoxo Patie     

Av patie - 18 november 2010 08:40

Jag sitter i skolan och försöker koncentrera mig, men det går inte!

Alltid är det något som stör eller låter. Som nu, en fläkt som låter, visst , den låter inte så mycket men den sör mig! Jag stör mig även på mig själv som stör sig på olika saker. ååååh, jag vill ju bli klar med en svenska uppgift. Vi ska ha ett prov om renässansen. Allt vi har fått är en genomgång och några papper som innehåller fakta om renässanen. Det är allt. Jaha.....och nu då? Asså hur ska man kunna träna på ett prov om man inte ens vet vad man ska veta? Jag frågade min svenskalärare vad man bör veta allt hon sa var typ att man ska veta lite allt möjligt. Okeeeeej, det säger ju mycket!

"hej hej, jaa vi ska ha ett prov som handlar om renässansen, för att klara provet så ska ni veta lite allt möjligt, hej då"

Ååååååååh, saknar min gamla svensklärare.

xoxo Patie

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hjälp, vad ska jag skriva om? //Patie
 Dans
 Smink
 Teater
 Kompisar
 Mitt liv
 Lite allt möjligt

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards