Alla inlägg den 24 december 2010

Av patie - 24 december 2010 22:08

det känns bra, men än är inte alla klappar slut. Nej, nej. Jag har faktiskt en klapp kvar som jag ska ge bort. Jag säger inte till vem. Men ni får veta det efter att den är öppnad J först då säger jag vem som fick den! Ha, jag är bara för smart, eller hur!

Hur har din jul varit? Jag hoppas att den har varit bra. För det har min varit. Det kändes annorlunda att fira den hemma hos mamma, men det är på tiden att jag är hemma och firar jul. Jag vet inte hur många år jag har varit med pappa och kusinerna. Det blev en lugn och stilla jul. Men om jag ska vara helt ärlig så saknar jag allt folk som springer omkring och fixar saker. Farmor som tar kort, mina kusiner (på pappas sida) som har planerat lekar. Alla hundar som leker i snön. Musiken som spelas liiiiiite liiiite för högt. Jag säger inte att det inte var mysigt och roligt hemma hos mamma, nej, nej. Jag älskar att vara hemma, man får gå som man vill, man vet var allt ska vara. Man vågar rapa och skratta högt. Åååh jag älskar verkligen att vara hemma. I LOVE HOME!!!

Så jag ångrar absolut INGENTING!!! :D

Nej vet du vad, nu ska jag sussa!


God jul och god fortsättning, önskar Patrice  


ps, jag berättar om mina julklappar senare

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hjälp, vad ska jag skriva om? //Patie
 Dans
 Smink
 Teater
 Kompisar
 Mitt liv
 Lite allt möjligt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards