Alla inlägg den 2 december 2010

Av patie - 2 december 2010 07:51

trött, jag har inte sovigt så bra. Jag har vaknat mitt i natten och börjat flytta på en massa saker. Jag vet inte vad jag tänkte på. Jag ville eller kände att jag var tvungen att flytta på saker. Konstigt. Jaja men idag ska jag till praktiken, undra vad jag ska göra idag...hmmm, diska? Nej fy tusan! Jag vill INTE diska en gång till..eller jo men inte i nästan 4 timmar. Jag vill ju träffa folk och stå i kassan kanke hjälpa till att ta fram kakor åt de som vill ha kakor. Men vad kan man göra....inte mycket. fy. Jag saknar skolan, jag vill dit!!!!!

Jag vill så mycket, jag vill dansa. Jag vill känna dansgolvet under mina fötter, jag vill känna pulsen slå i takt till musiken. Jag vill dansa!!! Jag MÅSTE dansa!! men jag får inte. jag får inte dansa pga min skada i knät..ÅÅÅÅÅH jag vill så mycket. Jagvill utvecklas i dansen.

puss på er!

xoxo Patie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hjälp, vad ska jag skriva om? //Patie
 Dans
 Smink
 Teater
 Kompisar
 Mitt liv
 Lite allt möjligt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards