Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av patie - 30 oktober 2010 07:47

God morgon!  

Jag vet att det är tidigt, men jag känner att om man vaknar såhär tidigt på morgonen så får man mer av dagen! Tycker inte ni det?


Detta är dagens planer:

Nu ska jag snart fika, jag har tänkt mig att sitta och njuta av morgonen och en kopp te i kanske 30 eller 45 minuter.

Efter fikat ska jag städa mitt rum, ja, ni läste rätt, jag ska städa mitt rum. Jag har tänkt att ta en mopp och allt vad det heter i städarens värld för att få det trevligt tills ikväl.

När jag har städat klart så ska jag följa med mamma och Tomas till maxi, där ska jag köpa lite tjejsaker och mer om det behöver jag inte berätta ;)

Efter maxi har golvet torkat och då ska jag vädra mitt rum och bädda min säng, alltså inte bara slänga på överkastet, nej nej, utan jag ska göra det ordentligt!!

Efter att jag har fixat med sängen så tror jag att det börjar närma sig middag.

När jag ätit väntar jag på Sara, vi ska ha förfest hemma hon mig. (som ni läste i det tidigare inlägget) Så vi ska göra oss klara, dricka lite, fixa makeupen och säker lyssna på en massa musik.

Efter det, ja, då far vi till KROOOOOOOOOGEN!!!!!!! Jäklar va roligt det ska bli! Det var så länge sen jag var ute. Sist jag var ute och festade var i januari....ja eller hur, det är nästan fööööör länge sen!


jaja, nu vet ni på ett ungefär hur min dag ser ut!!!

ha det bäst, livet är en fest!

xoxo patie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hjälp, vad ska jag skriva om? //Patie
 Dans
 Smink
 Teater
 Kompisar
 Mitt liv
 Lite allt möjligt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards